Informacja o obsłudze klientów MOPS
24 października 2020
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu informuje, że w celu zapobiegania rozprzestrzeniania się wirusa SARS-Co-V-2:
- zaleca się klientom kontakt z MOPS za pośrednictwem środków komunikacji na odległość:
- telefonicznie
- drogą elektroniczną (kontakt przez e-mail: sekretariat@mops.kolobrzeg.pl lub za pośrednictwem platformy ePUAP)
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej (adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
w Kołobrzegu 78-100 Kołobrzeg ul. Okopowa 15) - poprzez złożenie dokumentów w skrzynce podawczej
2. wnioski i pisma należy umieszczać w skrzynce podawczej przy wejściu głównym do Ośrodka przy ul. Okopowej 15 (druki wniosków dostępne są przy wejściu do Ośrodka)
3. zaleca się klientom zmianę sposobu płatności świadczeń z kasowego na przelewy bankowe lub przekazy pocztowe (druk wniosku dostępny jest przy wejściu do Ośrodka)
4. w holu głównym w siedzibie MOPS przy ul. Okopowej 15 wyznacza się dwie strefy, każda z odrębnym wejściem:
a. I strefa przeznaczona jest wyłącznie dla klientów kasy w godzinach 11.00 – 14.30, przed stanowiskiem kasowym może być obecna tylko jedna osoba
b. II strefa dostępna jest dla wyłącznie pracowników i klientów umówionych na spotkanie
w Ośrodku
5. interesanci oczekują na spotkanie z pracownikiem lub na wypłatę w kasie przed wejściem do Ośrodka
6. przyjęcia interesantów w sprawach, których nie można załatwić w inny sposób odbywają się wyłącznie w wyznaczonych miejscach w strefie II po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu z pracownikiem MOPS terminu i godziny spotkania
7. klienci oraz pracownicy bezpośrednio obsługujący klientów mają obowiązek zakrywania ust i nosa
8. klienci wchodzący do strefy II mają obowiązek poddania się sprawdzeniu temperatury ciała za pomocą bezdotykowego termometru umieszczonego w tej strefie
9. środek do dezynfekcji rąk dostępny jest dla klientów przed wejściem do Ośrodka
10. informacja o numerach telefonów w Ośrodku znajduje się na portalu internetowym MOPS w zakładce Działy oraz przy wejściu głównym do budynku Ośrodka
11. przy wejściu głównym funkcjonuje aparat telefoniczny dostępny dla klientów, umożliwiający kontakt telefoniczny z pracownikami Ośrodka
12. informacji niezbędnych klientom udziela osoba dyżurująca przy wejściu do Ośrodka, klienci zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania poleceń osoby dyżurującej.
Mając na względzie bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu prosimy o bezwzględne stosowanie się do powyższych zasad.
Metryczka
Wytworzono: | 2020-10-24 13:42 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2020-10-24 00:00 | przez: Marek Błaszkiewicz |
Podmiot udostępniający: | Centrum Usług Społecznych w Kołobrzegu | |
Odwiedziny: | 1475 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.